Regulamin

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO

SLIPDOOR

  1. INFORMACJE PODSTAWOWE
  2. DEFINICJE
  3. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM
  4. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO I PROCEDURA ZAWIERANIA UMÓW SPRZEDAŻY
  5. CENY, METODY PŁATNOŚCI, TERMINY PŁATNOŚCI, DOSTAWA
  6. GWARANCJA
  7. REKLAMACJA TOWARU
  8. REKLAMACJE DOTYCZĄCE DZIAŁANIA SKLEPU INTERNETOWEGO
  9. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
  10. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
  11. ZMIANA REGULAMINU
  12. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
  13. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

§ 1 INFORMACJE PODSTAWOWE

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady i warunki korzystania ze Sklepu Internetowego dostępnego pod adresem www.slipdoor.pl, prowadzonego przez Komandor Spółkę Akcyjną z siedzibą w Radomiu, ul. Potkanowska 50, 26-600 Radom, wpisaną do rejestru przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy Lublin – Wchód w Lublinie z siedzibą w Świdniku Wydział VI Gospodarczy pod nr KRS: 0000085569, NIP: 817-10-04-109 z kapitałem zakładowym w wysokości 500.000,00 zł opłaconym w całości, a w szczególności określa zasady składania zamówień i zawierania umów sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość.
  2. Niniejszy Regulamin Sklepu Internetowego skierowany jest zarówno do konsumentów, jak i do przedsiębiorców, korzystających ze Sklepu Internetowego www.slipdoor.pl, przy czym niektóre postanowienia Regulaminu, zgodnie z ich treścią mogą mieć zastosowanie wyłącznie do Klientów będących Konsumentami lub wyłącznie do Klientów niebędących Konsumentami. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w Ustawie o prawach konsumenta. Postanowienia niniejszego Regulaminu nie wyłączają ani nie ograniczają jakichkolwiek praw Konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa. W przypadku ewentualnej niezamierzonej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i są one stosowane przez Sprzedawcę.
  3. Regulamin Sklepu Internetowego dostępny jest na stronie internetowej www.slipdoor.pl w zakładce: www.slipdoor.pl/regulamin. Klient może w każdym czasie uzyskać dostęp do aktualnej wersji niniejszego Regulaminu, a także w każdym czasie sporządzić jego wydruk.
  4. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna w celu utworzenia Konta i/lub w celu złożenia przez Klienta Zamówienia.
  5. SKLEP INTERNETOWY – Biuro Obsługi Klienta pracuje w dniach roboczych poniedziałek – piątek, w godzinach: 8.00 – 16.00.
  6. Dane do szybkiej komunikacji (dane adresowe / kontaktowe / reklamacyjne):

a) DANE ADRESOWE: KOMANDOR S.A. ul. Potkanowska 50, 26-600 Radom. b) Odbiorcy indywidualni, e-mail – kontakt@slipdoor.pl, tel. 693 545 615.

c) Odbiorcy hurtowi, e-mail – oferty@slipdoor.pl, tel. 693 545 615,

d) Reklamacje e-mail – reklamacje@slipdoor.pl

§ 2 DEFINICJE Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

  1. Sklep Internetowy (dalej także jako „Sklep” lub „Sklep Internetowy”) – serwis internetowy w układzie sklepu dostępny pod adresem: www.slipdoor.pl za pośrednictwem którego Klient może składać Zamówienia.
  2. Sprzedawca – Komandor Spółka Akcyjna ul. Potkanowska 50, 26-600 Radom.
  3. Klient – osoba fizyczna, w tym Konsument, która ukończyła co najmniej 18 rok życia, a także osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje Zamówienia w ramach Sklepu Internetowego.
  4. Konsument – Klient o którym mowa w art. 22(1) Kodeksu Cywilnego (osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową).
  5. Towar – produkty będące w ofercie Sklepu Internetowego, na który możliwe jest złożenie zamówienia.
  6. Drzwi przesuwne gotowe – złożony w całość towar nieprefabrykowany wyprodukowany na podstawie wymiarów podanych przez Klienta na jego indywidualne zapotrzebowanie, do samodzielnego montażu.
  7. Drzwi przesuwne do samodzielnego złożenia – towar nieprefabrykowany będący elementami do samodzielnego złożenia, wyprodukowany na podstawie wymiarów podanych przez Klienta na jego indywidualne zapotrzebowanie, przeznaczony do samodzielnego złożenia, a następnie montażu.
  8. Formularz Zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym, umożliwiający złożenie Zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Towarów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.
  9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy sprzedaży ze Sprzedawcą, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego, określające w szczególności rodzaj i liczbę Towarów będących przedmiotem Umowy sprzedaży.
  10. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawierana pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość za pośrednictwem Sklepu, której przedmiotem są Towary.
  11. Konto – Usługa Elektroniczna pozwalająca na korzystanie przez Klienta z dodatkowych funkcjonalności/usług. Klient uzyskuje dostęp do Konta za pomocą Loginu i Hasła. Klient loguje się na swoje Konto po dokonaniu rejestracji w Sklepie Internetowym. Konto umożliwia zapisywanie i przechowywanie informacji o danych adresowych Klienta do wysyłki Towarów oraz dostęp do historii Zamówień i innych usług udostępnianych przez Sklep Internetowy.
  12. Login – adres e-mail Klienta podany w ramach Sklepu Internetowego podczas tworzenia Konta.
  13. Hasło – ciąg co najmniej 12 – znaków alfanumerycznych konieczny do dokonania autoryzacji w trakcie uzyskiwania dostępu do Konta, określony przez Klienta podczas tworzenia Konta. Klient jest zobowiązany do zachowania Hasła w poufności (do nieujawniana go jakimkolwiek osobom trzecim). Sklep udostępnia Klientowi możliwość zmiany oraz odzyskiwania Hasła.
  14. Rejestracja – założenie przez Klienta Konta w Sklepie Internetowym.
  15. Koszyk – narzędzie systemowe ułatwiające Klientom dokonywanie zakupów w Sklepie Internetowym. Koszyk tworzony jest automatycznie w wyniku „kliknięcia” opcji „Dodaj do koszyka” przynajmniej jednego towaru.
  16. Cena – określona w złotych polskich kwota wynagrodzenia brutto (uwzględniająca podatek) należnego Sprzedawcy tytułem przeniesienia własności Towaru na Klienta zgodnie z Umową Sprzedaży. Cena nie zawiera kosztów dostawy, które naliczane są w podsumowaniu zamówienia.
  17. Promocje – szczególne warunki sprzedaży Towaru, uregulowane na zasadach wyrażonych w ramach Sklepu Internetowego, proponowane przez Sprzedawcę w określonym czasie, z których Klient może skorzystać na zasadach tam określonych, jak np. obniżenie Ceny. Promocje nie łączą się ze sobą (chyba że w warunkach promocji wyraźnie postanowiono inaczej). Promocje nie obejmują transakcji dokonanych (umów zawartych) przed dniem wskazanym jako początkowy dzień okresu promocyjnego (chyba że w warunkach promocji wyraźnie postanowiono inaczej).
  18. Oferta Limitowana – oferta na Towary ograniczona czasowo lub ilościowo do wyczerpania zapasów, o ograniczonej dostępności na zasadach wyrażonych w ramach Sklepu Internetowego.
  19. Dni Robocze – dni od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy.

§ 3 USŁUGI ELEKTRONICZNE W SKLEPIE INTERNETOWYM

  1. Umowa o świadczenie usług elektronicznych jest zawierana na odległość, drogą elektroniczną z chwilą zaakceptowania niniejszego Regulaminu i wykonania wskazanych czynności zmierzających do realizacji Usług. W toku procesu może być wymagane potwierdzenie zawarcia umowy.
  2. Do korzystania ze Sklepu Internetowego, niezbędne jest posiadanie:

1) urządzenia z dostępem do sieci Internet wyposażonego w przeglądarkę internetową w najnowszej stabilnej wersji, która zapewnia obsługę plików „cookies” oraz skryptów Javascript;

2) wyłączonego oprogramowanie blokujące wykonywanie skryptów Javascript;,

3) aktywowana funkcja akceptacji plików „cookies”;

4) aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail);

5) oprogramowanie umożliwiające odczyt plików w formacie PDF.

  1. Dla zachowania bezpieczeństwa korzystania ze Sklepu internetowego, zaleca się, aby urządzenie z którego korzysta Klient w szczególności posiadało:

– system antywirusowy z najnowszą wersją definicji wirusów i uaktualnień, skuteczną zaporę bezpieczeństwa (firewall);

– zainstalowane dostępne aktualizacje systemu operacyjnego oraz przeglądarki internetowej, które dotyczą bezpieczeństwa.

  1. Zakazane jest, w ramach korzystania ze Sklepu internetowego, dostarczanie przez Klienta treści o charakterze bezprawnym, naruszającym dobra osobiste lub majątkowe prawa autorskie osób trzecich, lub naruszające w jakikolwiek sposób obowiązujące normy prawne, społeczne i obyczajowe i zasady współżycia społecznego.
  2. Sprzedawca świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego nieodpłatnie Usługę Elektroniczną na rzecz Klientów, którzy utworzyli Konto. Konto obejmuje usługę przechowywania i udostępniania Klientowi za pośrednictwem Konta historii Zamówień.
  3. Konto świadczone jest nieodpłatnie przez czas nieoznaczony. Klient może, w każdej chwili i bez podania przyczyny, usunąć Konto poprzez wysłanie żądania do Sprzedawcy w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@slipdoor.pl, lub też pisemnie na adres: ul. Potkanowska 50, 26 – 600 Radom. Założenie Konta nie jest wymagane, aby złożyć Zamówienie w Sklepie Internetowym.
  4. Klient zobowiązany jest w szczególności do podawania w udostępnionych w ramach Sklepu Internetowego formularzach wyłącznie prawdziwych, aktualnych i wszystkich koniecznych danych Klienta i ich aktualizowania,
  5. W przypadkach szczególnych, mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność systemu teleinformatycznego, Sprzedawca ma prawo do czasowego zaprzestania lub ograniczenia świadczenia Usług, bez wcześniejszego powiadomienia Klienta oraz do przeprowadzenia prac konserwacyjnych.
  6. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu Usług, wynikające z awarii lub przypadków wadliwego funkcjonowania systemów teleinformatycznych, będących poza wpływem Sprzedawcy.
  7. W zakresie świadczenia usług drogą elektroniczną, niniejszy Regulamin jest regulaminem w rozumieniu art. 8 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

§ 4 ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO I PROCEDURA ZAWARCIA UMOWY SPRZEDAŻY

  1. Informacje o oferowanych przez Sklep Internetowy do sprzedaży Towarach zamieszczone są na stronie www.slipdoor.pl. Przedmiotowe informacje są umieszczone wraz z informacjami dotyczącymi właściwości i cen Towarów. W przypadku Towaru produkowanego na wymiar i wg dokonanego przez Klienta wyboru materiałów z dostępnych w ramach konfiguracji, cena pojawia się po wprowadzeniu wymaganych parametrów np. wysokości i szerokości wnęki, liczby drzwi, koloru drzwi i koloru paneli/płyty/szkła itp. Zdjęcia i opisy Towarów zamieszczone w Sklepie Internetowym podlegają ograniczeniom technicznym i mają charakter poglądowy. W szczególności wygląd Towaru na zdjęciach prezentowanych w Sklepie Internetowym może różnić się od wyglądu Towaru, które to różnice mogą wynikać np. z warunków oświetlenia czy ograniczeń fotografii.
  2. Sprzedawca ma prawo do zmian w opisach i cenach Towarów, wprowadzania oraz wycofania Towarów, udzielania rabatów na poszczególne Towary oraz przeprowadzania i odwoływania Promocji i Ofert Limitowanych. Nie ogranicza to jednak w żaden sposób praw nabytych przez Klientów; tj. zmiany nie dotyczą Zamówień, które zostały złożone i potwierdzone.
  3. Informacja o Promocji lub poinformowanie/przedstawienie Ofert Limitowanych może być uzależnione od wyrażenia zgody na kontakt przez takie kanały komunikacyjne jak: komunikacja elektroniczna w formacie SMS, MMS, poczty elektronicznej. Komunikacja jest realizowana za pośrednictwem telekomunikacyjnych urządzeń końcowych.
  4. Towary w szczególności z kategorii: drzwi przesuwne gotowe, drzwi przesuwne do samodzielnego złożenia oraz systemy drzwi przesuwnych (w skład systemu wchodzą: profile i tory jezdne docinane na wymiar, wózki i prowadniki oraz elementy dodatkowe niezbędne do wykonania drzwi przesuwnych we własnym zakresie) są produkowane na podstawie wymiarów podanych przez Klienta na jego indywidualne zapotrzebowanie i są towarem nieprefabrykowanym. Zgodnie z art. 38 pkt. 3 Ustawy o prawach konsumenta, prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje w odniesieniu do umowy, której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.
  5. W celu zawarcia Umowy sprzedaży Towaru na odległość poprzez Sklep Internetowy należy wejść na stronę internetową Sklepu, a następnie dokonać wyboru Towaru podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty lub informacje. Poprzez kliknięcie na pole „Dodaj do koszyka” Klient dokonuje wyboru Towaru (w tym jego rozmiaru i koloru), zgodnie z jego opisem oraz ceną. Klient ma możliwość samodzielnego korygowania wprowadzonych danych w ramach panelu „Koszyk” poprzez dodanie lub usunięcie danej pozycji z Koszyka. Klient ma możliwość wyboru z jednej z udostępnionych formy dostawy (wraz ze wskazanym kosztem). Dla towaru: drzwi gotowe Klient ma możliwość wybrania odpłatnej usługi polegającej na wniesieniu przesyłki. Następnie Klient zobowiązany jest dokonać wyboru jednej z udostępnionych form płatności w oparciu o wyświetlane komunikaty. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać w szczególności opis wybranych towarów, łącznej ceny oraz wszystkich innych kosztów np. dostawy, czy usługi wniesienia. Kolejny krok podczas składania Zamówienia to weryfikacja dotychczasowych informacji oraz ostateczne złożenie Zamówienia poprzez kliknięcie w pole „Zamawiam z obowiązkiem zapłaty” lub inne równoważne.
  6. Oferowane do sprzedaży za pośrednictwem Sklepu Internetowego są wyłącznie Towary, które oznaczone są przyciskiem „DODAJ DO KOSZYKA”.
  7. Klient składając zamówienie może wybrać jeden z trzech wariantów:

a) „Zaloguj się” – Klient posiadający swoje Konto w Sklepie Internetowym na stronie www.slipdoor.pl , o ile nie zalogował się wcześniej, podaje swój adres e-mail i wpisuje hasło,

b) „Załóż konto”- jeśli Klient nie ma jeszcze Konta w Sklepie Internetowym na tym etapie możliwe jest założenie konta. Rejestracja jest dobrowolna.

c) „Zamów bez rejestracji” – każdy Klient może dokonać zakupów bez rejestracji, każdorazowo podając wszystkie wymagane do realizacji zamówienia dane składa zamówienie bez dokonania rejestracji w Sklepie, po zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacji.

  1. Do dokonania zakupów niezbędny jest adres poczty elektronicznej e-mail.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo nieprzyjęcia do realizacji błędnie lub częściowo wypełnionych formularzy Zamówienia, których wady uniemożliwiają wykonanie zamówienia na rzecz Klienta.
  3. Warunkiem złożenia skutecznego Zamówienia jest zapoznanie się i zaakceptowanie przez Klienta Regulaminu oraz wyrażenie przez Klienta zgody na przetwarzanie jego danych osobowych podanych podczas składania Zamówienia w celu realizacji i obsługi Zamówienia złożonego w Sklepie. Zgoda ta jest dobrowolna, jednakże konieczna w celu złożenia i realizacji Zamówienia.
  4. Złożenie Zamówienia stanowi ofertę zawarcia Umowy sprzedaży Towarów, w rozumieniu Kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Klienta.
  5. Po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail będącą potwierdzeniem wpłynięcia Zamówienia do Sklepu, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.
  6. Jeżeli po złożeniu przez Klienta zamówienia obejmującego kilka Towarów, okaże się, że realizacja części Zamówienia nie będzie możliwa, Sprzedawca niezwłocznie poinformuje o tym Klienta za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. W takim przypadku Klient może anulować Zamówienie w części, w której realizacja nie jest możliwa w wyznaczonym terminie lub anulować złożone Zamówienie w całości.
  7. Niedokonanie przez Klienta zapłaty za złożone Zamówienie w pełnej kwocie, w terminie do 7 dni od potwierdzenia przez Sprzedawcę zamówienia – w przypadku przelewu na rachunek bankowy Sprzedawcy – jest podstawą do anulowania przez Sprzedawcę złożonego zamówienia i zaprzestania jego dalszej realizacji bez ponoszenia jakichkolwiek konsekwencji z tego tytułu. Za datę zapłaty uznaje się datę wpływu środków pieniężnych na rachunek bankowy Sprzedawcy.

§ 5 CENY, METODY PŁATNOŚCI, TERMINY PŁATNOŚCI, DOSTAWA

  1. Ceny Towarów podawane są w polskich złotych i zawierają podatek VAT. Ceny Towarów nie zawierają kosztów dostawy, czy usługi wniesienia.
  2. Możliwe aktualne sposoby płatności określone są w Sklepie Internetowym w zakładce „Informacje o zakupach” oraz każdorazowo w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
  3. Aktualnie Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:

a) dla Towarów: Regały i elementy dodatkowe do regałów:

– przedpłata (przelew tradycyjny)

za pośrednictwem serwisu Przelewy24

płatność przy odbiorze – dla zamówień do kwoty: 3000 zł. Zamówienie powyżej tej kwoty – wymaga przedpłaty. W przypadku wyboru przez Klienta formy płatności Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

b) dla Towarów: Drzwi przesuwne gotowe, Drzwi do samodzielnego złożenia oraz Systemy drzwi przesuwnych:

– przedpłata (przelew tradycyjny) w tytule przelewu proszę podać numer zamówienia.

za pośrednictwem serwisu Przelewy24. W przypadku wyboru przedpłaty ( przelew tradycyjny) płatność powinna być dokonana na rachunek bankowy Sprzedawcy: BNP PARIBAS Bank Polska SA: 88 1750 1253 0000 0000 0141 1788.

Zamówienia nie opłacone w terminie 7 dni od daty zamówienia zostają anulowane.

  1. W przypadku Klientów niebędących Konsumentami Sprzedawca ma prawo ograniczyć dostępne sposoby płatności, w tym także wymagać dokonania przedpłaty w całości albo części i to niezależnie od wybranego przez Klienta sposobu płatności oraz faktu zawarcia Umowy Sprzedaży.
  2. Dostawa Towarów jest ograniczona do obszaru Rzeczpospolitej Polskiej i odbywa się odpłatnie pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia. W przypadku zainteresowania dostawą poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej należy skontaktować się z obsługą Sklepu Internetowego (elektronicznie: kontakt@slipdoor.pl lub, telefonicznie 693 545 615 lub poprzez wypełnienie formularza kontaktowego znajdującego się: kontakt@slipdoor.pl) w celu przedstawienia przez Sprzedawcę indywidualnej oferty określającej warunki realizacji i dostawy oraz koszt dostarczenia takiego zamówienia.
  3. Dostawa do Klienta jest odpłatna. Dostępne aktualnie metody oraz koszty dostawy Towaru są wskazywane Klientowi w zakładce „Informacje o zakupach” w Sklepie Internetowym oraz są podawane każdorazowo w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży. Koszty dostawy są przeliczane po dodaniu wszystkich produktów do koszyka. Dostępne sposoby dostawy mogą zależeć od wybranego przez Klienta sposobu płatności lub zamówionego Towaru. Dostępne sposoby dostawy mogą ulegać zmianie w przypadku składania kilku Zamówień jednocześnie, w szczególności z uwagi na Towary nimi objęte. W przypadku składania kilku Zamówień jednocześnie, Zamówienia mogą zostać dostarczone w osobnych paczkach w różnych terminach.Orientacyjny koszt dostawy przedstawia się następująco:
    – regały – od 19,00 złotych
    – elementy dodatkowe do regałów – od 17,00 złotych brutto
    – drzwi przesuwne do samodzielnego złożenia– od 57,00 złotych brutto
    – systemy drzwi przesuwnych – od 36,00 złotych brutto
    – komplet 2-ga drzwi gotowych – 180,00 złotych brutto – komplet 3-ga drzwi gotowych – 270,00 złotych brutto – komplet 4-ga drzwi gotowych – 350,00 PLN brutto.

    Klient przy dostawie drzwi gotowych ma możliwość zamówienia dodatkowej – płatnej usługi tj.: wniesienie drzwi gotowych w kwocie: 123,00 złotych brutto/zamówienie – kwota nie zależy od ilości drzwi i jest ograniczona:
    – dla domów – wniesienie do najbliższego pomieszczenia budynku – dla budynków wielorodzinnych – wniesienie do mieszkania Klienta. W przypadku braku windy – wniesienie maksymalnie do 5 piętra. Orientacyjny termin dostawy (transportu) to: – opcja bez wniesienia – 2-3 dni roboczych – opcja z wniesieniem – 4-6 dni roboczych.

  4. Zamówienia są realizowane dopiero po zaksięgowaniu pełnej wpłaty na naszym koncie, w poniżej podanych terminach:
    – od 2 do 4 dni roboczych dla produktów : regały i elementy dodatkowe do regałów,
    – od 3 do 5 dni roboczych dla produktów: drzwi przesuwne do samodzielnego złożenia oraz systemy drzwi przesuwnych,
    – od 7 do 14 dni roboczych dla produktów: drzwi gotowe.Wyżej wymienione terminy realizacji nie obejmują terminu dostawy (transportu), który jest zależny od wybranej przez Klienta firmy kurierskiej i ewentualnie usługi dodatkowej (wniesienia drzwi gotowych):

    W przypadku, w którym Klient miał możliwość i dokonał wyboru sposobu płatności – płatność przy odbiorze, zamówienia są realizowane z pominięciem czasu niezbędnego na dokonanie płatności.

  5. Zamówienia wysyłamy od poniedziałku do czwartku za pośrednictwem firm kurierskich oraz spedycji dedykowanej. Szczegółowe warunki realizacji dostawy dostępne są na stronach internetowych Firm Kurierskich.
  6. W przypadku Klienta będącego Konsumentem ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty towaru w transporcie ponosi Sprzedawca. Jeżeli po otrzymaniu Towaru Konsument stwierdzi uszkodzenia powstałe w wyniku transportu, Konsument powinien sprawdzić przesyłkę i w przypadku stwierdzenia:a) uszkodzenia mechanicznego zawartości przesyłki,
    b) niekompletności przesyłki,
    c) niezgodności zawartości przesyłki z przedmiotem Zamówienia,

    Konsument jest uprawniony do odmowy przyjęcia przesyłki.

    W takim przypadku sugerujemy zapisanie uwag lub notatki ze zdarzenia w obecności dostarczyciela oraz niezwłoczne powiadomienie Sprzedawcy o zaistniałej sytuacji. W każdym wypadku, w razie uszkodzeń sugerujemy sporządzenie protokołu uszkodzeń w obecności dostarczyciela przesyłki. Konsument jest zobowiązany odnotować ten fakt w trakcie odbioru Towaru w stosownych formularzach udostępnianych przez przewoźnika.

  7. W przypadku Klienta niebędącego jednocześnie Konsumentem: ryzyko przypadkowego uszkodzenia lub utraty Towaru przechodzi ze Sprzedawcy na Klienta niebędącego Konsumentem w momencie powierzenia Towaru przewoźnikowi trudniącemu się przewozem rzeczy danego rodzaju.
  8. Przy odbiorze przesyłki z zamówionym Towarem Klient niebędący Konsumentem w chwili odbioru przesyłki zobowiązany jest sprawdzić jej zawartość. W przypadku stwierdzenia jej uszkodzenia zobowiązany jest zgłosić ten fakt przewoźnikowi Towaru i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedającym. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych Towaru w trakcie transportu będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkodowego podpisanego przez Klienta niebędącego Konsumentem i dostawcę przesyłki.

§ 6 GWARANCJA

  1. Wszystkie Towary oferowane w sklepie internetowym są objęte 24 miesięczną gwarancją.
  2. Gwarancja obejmuje wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Klienta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Gwarancja nie obejmuje w szczególności uszkodzeń mechanicznych i wad będących skutkiem nieprawidłowego montażu.
  3. Dokumentem gwarancyjnym jest dowód zakupu (paragon lub faktura).
  4. Sprzedawca informuje, że jest producentem i jest możliwość odpłatnego pogwarancyjnego dostępu do części zamiennych dla zakupionych Towarów.

§ 7 REKLAMACJE

  1. Konsumentom przysługuje prawo do złożenia reklamacji Towaru w trybie niezgodności towaru z umową zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta. Sprzedawca odpowiada za brak zgodności Towaru z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu dwóch lat od tej chwili.
  2. Reklamację można złożyć pisemnie lub za pomocą formularza dostępnego na stronie www.slipdoor.pl oraz w każdy inny dopuszczony prawem sposób.
  3. Wysłanie formularza reklamacyjnego zostanie potwierdzone poprzez odpowiedni automatyczny komunikat na stronie, który można wydrukować.
  4. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę.
  5. Osobie fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego przysługuje prawo do złożenia reklamacji Towaru w trybie niezgodności towaru z umową zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta. Postanowienia niniejszego punktu stosuje się odpowiednio.
  6. Klientom nie będącym Konsumentami ani osobami fizycznymi zawierającymi umowę bezpośrednio związaną z ich działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tych osób charakteru zawodowego, przysługuje prawo złożenia reklamacji w trybie rękojmi za wady fizyczne rzeczy sprzedanej zgodnie z Kodeksem Cywilnym.
  7. Ewentualna gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień wynikających z niezgodności towaru z umową zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta.
  8. O przebiegu i wyniku postępowania reklamacyjnego Sprzedawca informuje za pośrednictwem e-maila (wysyłanego na adres e-mail Klienta podanego w reklamacji).
  9. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji:

(1) informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia niezgodności;

(2) wysuwanych roszczeniach,

(3) danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.

§ 8 REKLAMACJE DOTYCZĄCE DZIAŁANIA SKLEPU INTERNETOWEGO

  1. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania Sklepu Internetowego i zobowiązuje się usuwać w rozsądnym terminie nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
  2. Klient jest uprawniony do złożenia reklamacji w zakresie nieprawidłowości, usterek lub przerw w funkcjonowaniu Sklepu Internetowego do Sprzedawcy.
  3. Klient może zgłaszać reklamacje w zakresie, o którym mowa powyżej na adres e-mail reklamacje@slipdoor.pl oraz w każdy inny dopuszczony prawem sposób.
  4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko (firmę), adres do korespondencji, opis i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem Sklepu Internetowego.

§ 9 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

  1. Istnieje możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. Poniższe zapisy mają charakter informacyjny i nie stanowią zobowiązania Sprzedawcy do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów. Oświadczenie Sprzedawcy o zgodzie lub odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich składane jest na papierze lub innym trwałym nośniku w przypadku, gdy w następstwie złożonej przez Konsumenta reklamacji spór nie został rozwiązany. O zasadach dostępu do tych procedur informacji udziela wybrany przez Klienta organ.
  2. Informacje na temat ADR dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona Konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
  3. Sprzedawca na mocy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 524/2013 z dnia 21 maja 2013 r. w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich oraz zmiany rozporządzenia (WE) nr 2006/2004 i dyrektywy 2009/22/WE), został zobowiązany do udostępnienia informacji o platformie internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (dalej: Platforma ODR). W związku z powyższym udostępniamy łącze elektroniczne do Platformy ODR: ec.europa.eu/odr, gdzie będzie można znaleźć informacje na temat form pozasądowego rozstrzygania sporów, w szczególności zaś Konsument będzie mógł złożyć za jej pośrednictwem skargę w przypadku woli skorzystania z tych form. Metoda ta jest jednakże dobrowolna, co oznacza, iż w przypadku złożenia przez Konsumenta skargi za pośrednictwem Platformy ODR, Sprzedawca nie ma obowiązku korzystać z alternatywnych metod jej rozwiązywania. Możliwa jest więc odmowa Sklepu Internetowego, pomimo wystosowania skargi przez Konsumenta o rozwiązanie sprawy w ww. sposób. Niezależnie od powyższego przypominamy, iż adres poczty elektronicznej Sklepu Internetowego to: kontakt@slipdoor.pl

§ 10 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY PRZEZ KLIENTÓW BĘDĄCYCH KONSUMENTAMI

  1. Klient będący Konsumentem ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny (z wyłączaniem przypadków o których mowa w art. 38 Ustawy o prawach konsumenta tj.: Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje gdy przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb).
  2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie rzeczy.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze oświadczenia:

a) pisemnie na adres: Komandor S.A. ul. Potkanowska 50, 26-600 Radom,

b) w formie elektronicznej poprzez wypełnienie i przesłanie formularza dostępnego w zakładce: informacje o zakupach /zwroty.

Wzór oświadczenia stanowiący Załącznik nr 1 do Regulaminu dołączony jest do przesyłki lub może być pobrany i wydrukowany ze strony internetowej: www.slipdoor.pl , przy czym stanowi jedynie wzór oświadczenia i nie zobowiązuje Konsumenta do złożenia oświadczenia o identycznej treści. Sprzedawca niezwłocznie prześle konsumentowi na adres e-mail potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

  1. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy wysłać informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  2. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (koszt odesłania). W przypadku odstąpienia od umowy, taką umowę uważa się za niezawartą, a świadczenia poniesione w ramach umowy należy zwrócić.
  3. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.
  4. W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Konsumenta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych prawem (w szczególności przysługującego Sprzedawcy ustawowego uprawnienia do wstrzymania się ze zwrotem płatności tj.: do chwili otrzymania Towarów z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu ich odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej).
  5. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodzi się na inne rozwiązanie, które nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  6. Postanowienia niniejszego punktu stosuje się odpowiednio do także do osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego.

§ 11 ZMIANA REGULAMINU

  1. Sprzedawca może zmienić Regulamin i uruchomić nową wersję Regulaminu Sklepu Internetowego. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w odpowiednim terminie wskazanym przez Sprzedawcę, z zastrzeżeniem, że umowy sprzedaży zawarte przed wejściem w życie zmian są prowadzone na zasadach dotychczasowych.
  2. W przypadku zmiany postanowień Regulaminu Klient zostanie powiadomiony o tym fakcie, poprzez umieszczenie odpowiedniego komunikatu na stronie internetowej: www.slipdoor.pl.

§ 12 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  1. Korzystanie ze Sklepu Internetowego, w tym składanie zamówień wiąże się z przetwarzaniem danych osobowych. Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych zostały opisane przez Sprzedawcę w Polityce Prywatności dostępnej pod adresem www.slipdoor.pl//polityka-prywatnosci/
  2. Podczas dokonywania zakupów bez rejestracji Klient wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych na potrzeby związane z realizacją składanego zamówienia. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek nie podanie wymaganych danych osobowych uniemożliwi złożenie Zamówienia.
  3. Dane osobowe podlegają ochronie zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO). Klient ma prawo do wglądu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia. W tym celu należy skontaktować się ze Sprzedawcą będącym Administratorem, w formie pisemnej na adres: Komandor S.A., ul. Potkanowska 50, 26-600 Radom poprzez pocztę elektroniczną: kontakt@slipdoor.pl lub telefonicznie pod numerem 693 545 615.

§ 13 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa.
  2. Informacje o Towarach podane w Sklepie, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem, który jest Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami właściwych przepisów Kodeksu postępowania cywilnego.
  4. Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy Sprzedawcą, a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

Załącznik nr 1 – Wzór formularza odstąpienia od Umowy sprzedaży

Załącznik nr 1 …………………………………. miejscowość, dnia ……………..

KOMANDOR SA ul. Potkanowska 50 26-600 Radom www.slipdoor.pl

Niniejszym informuję o odstąpieniu od umowy sprzedaży: ………………..

Nazwa produktu: ……………………………..

Nr zamówienia:………………………………….

Data zakupu: …………………………………..

Imię i nazwisko konsumenta: …………………………..

Adres konsumenta: ………………………………………..

Nr rachunku bankowego konsumenta: ……………………………….. ………………….………..……

czytelny podpis Konsumenta

Koszyk0
Brak produktów w koszyku!
Kontynuuj zakupy